SKAZANY NA TRENING 3
Cena: 42,42 zł
49,90 zł
Po zaprezentowaniu w poprzednich tomach metod budowy siły i masy mięśniowej Paul Wade przechodzi do kolejnego filaru sprawności ruchowej, jakim jest dynamika ruchu. Sama siła z reguły nie wystarcza w uprawianiu sportu ani w codziennym życiu – trzeba też umieć podbiec, zrobić unik, wyskok, błyskawicznie zmienić kierunek. Umiejętności te wiążą się z treningiem siły eksplozywnej, który – jak w poprzednich książkach tego autora – jest przedstawiony w formie spójnego systemu progresywnych ćwiczeń. Są one ważne w grze w piłkę i w sztukach walki, w snowboardzie, koszykówce, tenisie, biegach przełajowych czy spływach kajakowych.   Wszędzie (zapewne nawet w szachach, bo poprawa ukrwienia mózgu dzięki saltom i tam ma znaczenie). Przedstawione ćwiczenia przyczyniają się do zabezpieczenia ciała przed przypadkowymi urazami oraz służą zachowaniu pełni zdrowia fizycznego na długie lata życia. Poza tym są też wyśmienitymi numerami popisowymi!     • Sprężynka • Salto do przodu i do tyłu • Warianty skoków • Pompki eksplozywne • Wejście siłowe na drążek (muscle up)   „Kalistenika eksplozywna to prawdziwa «mapa skarbów» dla każdego, kto chce przedrzeć się przez ograniczenia swojej sprawności sportowej.” Joe Distefano, Spartan Race, Twórca i dyrektor Spartan SGX Certification oraz autor książki „Paul Wade to nowy potężny głos na scenie fitnessu i sportów siłowych – zdroworozsądkowy, inspirujący i bez owijania w bawełnę. Słuszność jego podejścia do maksymalizacji potencjału ciała (…) została wykazana przez twardych facetów, którzy nie tolerują pustego bajeru. Sprawdzi się również u ciebie – to gwarantowane”. Loren W. Christen, autor książki Jak walczyć z odpornym na ból agresorem
KUPUJĘ [0]
PRZESUWANIE GRANIC
Cena: 38,25 zł
45,00 zł
W mojej poprzedniej książce, Podnoszenie poprzeczki, opisałem w zasadzie wszystko, co można zrobić na moim ulubionym sprzęcie treningowym, jakim jest drążek do podciągania. W tej książce zaprezentuję wszystkie istotne ćwiczenia w treningu siłowym, które wykonuje się bez użycia jakiegokolwiek sprzętu. Jedynym, czego potrzebujesz, aby natychmiast budować siłę, jest podłoga, na której stoisz.Al KavadloW książce są przedstawione trzy zasadnicze typy ćwiczeń z masą ciała:PompkiPrzysiadyPozycje odwróconeoraz ich warianty, a także programy treningowe o rozmaitym stopniu zaawansowania. Wszystkie te ćwiczenia można wykonywać bez użycia jakiegokolwiek sprzętu, budując dzięki nim silne ciało i estetyczną sylwetkę. Ważną częścią całości są zdjęcia, wykonane podczas treningów na ulicach Nowego Jorku, dzięki którym książka ma oryginalny, streetworkoutowy charakter, znany czytelnikom i fanom Ala już z Podnoszenia poprzeczki.
KUPUJĘ [0]
Druga część zbioru artykułów byłego trenera rosyjskich służb specjalnych, dziś szkolącego kulturystów, a także żołnierzy i policjantów w USA. Autor opisuje ćwiczenia i strategie treningu poszczególnych części ciała oraz odpowiada na szczegółowe pytania kulturystów, chętnie odwołując się do sposobów i trików mistrzów z pierwszej połowy XX wieku, gdy sporty siłowe wolne były od sterydów oraz przesadnie udziwnionego sprzętu.
KUPUJĘ [0]
Cena: 29,66 zł
Wszechstronny i przejrzysty program dla każdego, kto chce osiągnąć szczytową formę życia, ułożony z technik treningu siłowego komandosów. Zestawienia tego dokonał specjalista przygotowania fizycznego w specjalnych jednostkach uderzeniowych USA, a prywatnie triatlonista i zawodnik sztuk walki.   Ćwiczenia oparte są na treningu z masą ciała, a program realizuje się w ramach czterech półgodzinnych sesji tygodniowo, które można odbywać równie dobrze u siebie w domu, co na dworze czy w pokoju hotelowym albo w miejscu pracy. Są skuteczniejsze w wyrabianiu mięśni od ponoszenia ciężarów i spalają więcej tłuszczu niż aerobik, a od obu są bezpieczniejsze, wyrabiając naturalną stabilność i równowagę oraz nie przeciążając stawów.   Skuteczność programu wynika z jego genezy: gdy po atakach terrorystycznych z 11 września z dnia na dzień wzrosło w USA zapotrzebowanie na liczebność oddziałów specjalnych, trzeba było opracować system przygotowania fizycznego, który gwarantowałby wysoką sprawność już po kilku tygodniach, a nie dopiero wielu miesiącach szkolenia. Elementy tego właśnie systemu zawarte są w książce, która zdobyła uznanie setek tysięcy odbiorców na całym świecie.
KUPUJĘ [0]
Cena: 36,00 zł
Doświadczony francuski trener dokonał analizy techniki swingu w wykonaniu największych światowych golfistów w celu wychwycenia czynników, które stanowią o ich sukcesach. Wyniki swoich obserwacji przedstawia w unikalnej książce, która prezentuje tę kluczową technikę golfa jak żadna inna. Choć nie ma dwóch identycznych swingów, a dobry trener nie dąży do narzucenia zawodnikowi sztywnego, stereotypowego schematu, Patrick wyjaśnia główne wnioski, jakie można wyciągnąć z praktyki największych mistrzów. Porady przedstawione są na przykładzie fotografii, na których zaznaczono i skomentowano zarówno podstawowe elementy ruchu, jak i ich istotne niuanse. Autor wskazuje też najczęstsze błędy popełniane w danej sytuacji oraz przedstawia ćwiczenia, które pozwalają się ich oduczyć. Fotografie prezentują profesjonalnych zawodników. Analizy przeprowadzili eksperci biomechaniki, a podane informacje i anegdoty sprawiają, że lektura książki Patricka jest prawdziwą ucztą, jednocześnie zaś daje bardzo praktyczne wsparcie na polu.
KUPUJĘ [0]
Cena: 30,52 zł
Przewodnik po metodzie wszechstronnego treningu, nastawionego na wyrobienie różnych aspektów sprawności sportowej. Cross-Trening powstał pierwotnie jako metoda, pozwalająca na szybkie przygotowanie fizyczne nowych członków oddziałów interwencyjnych policji, przekształcił się zaś w autonomiczny trening sportowy odbywany w nowej kategorii dyscyplin, które nie mieszczą się w tradycyjnych metodach szkoleniowych. Autor wyjaśnia istotę takich zagadnień jak siła w sporcie, przygotowanie fizyczne, wysportowanie, trening w warunkach niestabilnych. Omawia specyficzne wymagania sprawnościowe związane z lekką i ciężką atletyką, kulturystyką, sztukami walki, gimnastyką sportową i innymi. Następnie prezentuje instrukcje do ćwiczeń, a przede wszystkim 6-tygodniowe plany treningowe na trzech poziomach zaawansowania oraz 12-tygodniowy plan oparty na metodzie IMPACT, które pozwalają na efektywne i kompleksowe wyrabianie różnych cech sportowych.
KUPUJĘ [0]
Cena: 30,52 zł
Rozszerzone i uaktualnione wydanie drugiego tomu bestsellerowego podręcznika Trening bez sprzętu, który od ponad dekady cieszy się zainteresowaniem dziesiątek tysięcy czytelników w Polsce.   Autor precyzuje zasady treningu na masę, siłę i wytrzymałość. Podaje szczegóły dotyczące tempa i rytmu wykonywania ćwiczeń, przerw między seriami, treningów dzielonych. Sugeruje, jak postępować, by przełamać okresy stagnacji w rozwoju, jak się odżywiać, motywować, a także zadbać o zdrowie, tak by wysiłek treningowy działał na naszą korzyść, a nie uszczuplał zasoby energetyczne organizmu. Ponadto wyjaśnia detale ćwiczeń zaprezentowanych w pierwszym tomie oraz uzupełnia je o kilka nowych.
KUPUJĘ [0]
Uwaga!!!
Ten product jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE