PRZESUWANIE GRANIC
Cena: 38,25 zł
45,00 zł
W mojej poprzedniej książce, Podnoszenie poprzeczki, opisałem w zasadzie wszystko, co można zrobić na moim ulubionym sprzęcie treningowym, jakim jest drążek do podciągania. W tej książce zaprezentuję wszystkie istotne ćwiczenia w treningu siłowym, które wykonuje się bez użycia jakiegokolwiek sprzętu. Jedynym, czego potrzebujesz, aby natychmiast budować siłę, jest podłoga, na której stoisz.Al KavadloW książce są przedstawione trzy zasadnicze typy ćwiczeń z masą ciała:PompkiPrzysiadyPozycje odwróconeoraz ich warianty, a także programy treningowe o rozmaitym stopniu zaawansowania. Wszystkie te ćwiczenia można wykonywać bez użycia jakiegokolwiek sprzętu, budując dzięki nim silne ciało i estetyczną sylwetkę. Ważną częścią całości są zdjęcia, wykonane podczas treningów na ulicach Nowego Jorku, dzięki którym książka ma oryginalny, streetworkoutowy charakter, znany czytelnikom i fanom Ala już z Podnoszenia poprzeczki.
KUPUJĘ [0]
Druga część zbioru artykułów byłego trenera rosyjskich służb specjalnych, dziś szkolącego kulturystów, a także żołnierzy i policjantów w USA. Autor opisuje ćwiczenia i strategie treningu poszczególnych części ciała oraz odpowiada na szczegółowe pytania kulturystów, chętnie odwołując się do sposobów i trików mistrzów z pierwszej połowy XX wieku, gdy sporty siłowe wolne były od sterydów oraz przesadnie udziwnionego sprzętu.
KUPUJĘ [0]
SKAZANY NA TRENING 3
Cena: 42,42 zł
49,90 zł
Po zaprezentowaniu w poprzednich tomach metod budowy siły i masy mięśniowej Paul Wade przechodzi do kolejnego filaru sprawności ruchowej, jakim jest dynamika ruchu. Sama siła z reguły nie wystarcza w uprawianiu sportu ani w codziennym życiu – trzeba też umieć podbiec, zrobić unik, wyskok, błyskawicznie zmienić kierunek. Umiejętności te wiążą się z treningiem siły eksplozywnej, który – jak w poprzednich książkach tego autora – jest przedstawiony w formie spójnego systemu progresywnych ćwiczeń. Są one ważne w grze w piłkę i w sztukach walki, w snowboardzie, koszykówce, tenisie, biegach przełajowych czy spływach kajakowych.   Wszędzie (zapewne nawet w szachach, bo poprawa ukrwienia mózgu dzięki saltom i tam ma znaczenie). Przedstawione ćwiczenia przyczyniają się do zabezpieczenia ciała przed przypadkowymi urazami oraz służą zachowaniu pełni zdrowia fizycznego na długie lata życia. Poza tym są też wyśmienitymi numerami popisowymi!     • Sprężynka • Salto do przodu i do tyłu • Warianty skoków • Pompki eksplozywne • Wejście siłowe na drążek (muscle up)   „Kalistenika eksplozywna to prawdziwa «mapa skarbów» dla każdego, kto chce przedrzeć się przez ograniczenia swojej sprawności sportowej.” Joe Distefano, Spartan Race, Twórca i dyrektor Spartan SGX Certification oraz autor książki „Paul Wade to nowy potężny głos na scenie fitnessu i sportów siłowych – zdroworozsądkowy, inspirujący i bez owijania w bawełnę. Słuszność jego podejścia do maksymalizacji potencjału ciała (…) została wykazana przez twardych facetów, którzy nie tolerują pustego bajeru. Sprawdzi się również u ciebie – to gwarantowane”. Loren W. Christen, autor książki Jak walczyć z odpornym na ból agresorem
KUPUJĘ [0]
Cena: 38,25 zł
Trening z masą ciała to więcej niż pompki i brzuszki. Jak od wieków wiedzą gimnastycy, zawodnicy sztuk walki, a także więźniowie, trening taki można wykorzystać do wyrobienia szczytowej siły i masy mięśniowej. A ponieważ nie wymaga sprzętu, można go wykonywać w każdych warunkach, każdego dnia bez wymówek, bez kłopotów i bez tracenia czasu na dojazdy do siłowni.Trzeba tylko umieć, czyli wykonywać ćwiczenia progresywnie. Jednym z sekretów powodzenia jest tu śledzenie swojej drogi, obserwowanie postępów, stawianie realistycznych celów i motywowanie się.Do tego służy przygotowany na 100 sesji treningowych dziennik, którego prowadzenie nie zabiera nam dodatkowego czasu ani wysiłku, daje zaś kopalnię wiedzy.Miejsce na twoje notatki sąsiaduje z poradami i wskazówkami autora Skazanego na trening oraz z wyjątkowymi fotografiami instruktażowymi.
KUPUJĘ [0]
Cena: 27,96 zł
Nikt nie wątpi w sensowność robienia pompek czy przysiadów. Ale czy trening bez obciążenia, czyli z samą masą ciała, jest w stanie wyrobić naprawdę imponującą muskulaturę? Autor rozprawia się z różnymi mitami na temat zasad budowania masy mięśniowej, a przede wszystkim pokazuje, że odpowiednio dobrane ćwiczenia kalisteniczne, ułożone w sensowny program, bezdyskusyjnie pozwalają na zbudowanie zdrowej, atletycznej sylwetki.   Kluczem jest właściwe manipulowanie długością serii, liczbą sesji, czasem regeneracji i innymi parametrami treningu. Budzącą respekt muskulaturę można sobie wyrobić na czysto, bez „koksu”, a nawet bez pomocy siłowni, jeśli nie masz na nią czasu czy ochoty. Trzeba tylko wiedzieć jak, a potem zacisnąć zęby i mądrze ćwiczyć.   • Optymalna struktura sesji • Zasady doboru intensywności i długości serii • Racjonalny odpoczynek i regeneracja • Rola testosteronu i sposoby jego naturalnej stymulacji • Konsekwencje brania steroidów • Przykładowe programy treningowe • Komentarze do ćwiczeń
KUPUJĘ [0]
Cena: 38,25 zł
Trening, do którego nie potrzeba sprzętu – wystarczy wola i motywacja. Pozwala na budowanie funkcjonalnej siły oraz masy mięśniowej. Gwarantuje realną sprawność, a nie tylko atletyczny wygląd na pokaz. Program może wydawać się banalny – przysiady, pompki, podciągnięcia – ale to pozory. Jego istotą jest sekwencja coraz trudniejszych wersji ćwiczeń, tak że praktycznie każdy, kto przyłoży się do pracy, może dojść do pompek w staniu na rękach, mostka czy przysiadów na jednej nodze, zaczynając od etapu, który nikomu nie sprawi trudności.   Prezentowany system, który pozwala na zaplanowanie całych lat nieinwazyjnego i wolnego od kontuzji treningu, powstał na podstawie doświadczeń zebranych przez autora w trakcie pobytów w więzieniach. Dziś Paul Wade odciął się od błędów młodości, które na długi czas zaprowadziły go w USA za kratki. Przyniósł zaś stamtąd zazdrośnie strzeżoną wiedzę, która rzadko wydostaje się poza mury. Nic na ten temat nie było wcześniej publikowane. To pierwsza publiczna prezentacja tego systemu. Ponieważ w celi nie ma sprzętu sportowego, natomiast jest czas i konieczność, aby być fizycznie w stałej gotowości, w więzieniach od setek lat wypracowywano skuteczne sposoby autotreningu, które w rzeczywistości może zastosować każdy z wielkim pożytkiem dla swojej siły i kondycji. Są to metody ekonomiczne, szybkie i wolne od komercyjnych mód – za to sprawdzone w wielopokoleniowej praktyce. A sama książka jest wolna od jakiejkolwiek aprobaty dla przestępczego świata.   Jak wyznaje autor: „W trakcie swojego życia zetknąłem się z setkami, tysiącami ludzi, którzy chcieli mnie zaczepić, okraść, skopać, zgnoić, a nawet zabić. Natomiast trening przynosił mi tylko korzyści. Daje on znacznie więcej, niż odbiera. Zmarnowałem wielki kawał czasu na ludzi, których dziś żałuję, że w ogóle poznałem. A trening? Nie żal mi ani jednej sekundy, którą przeznaczyłem na ćwiczenie. Każda chwila wysiłku, każda kropla potu była wartościowa.”   Bestseller na rynkach księgarskich wielu krajów!
KUPUJĘ [0]
Cena: 42,42 zł
W pierwszym tomie swojego rewelacyjnego cyklu Paul Wade przedstawił skuteczną metodę systematycznego pomnażania siły i budowy fundamentów masy mięśniowej. O jej efektywności przekonały się już rzesze czytelników w wielu krajach świata (w tym dziesiątki tysięcy w Polsce), wśród których są zarówno nowicjusze w treningu, jak i wieloletni sportowcy. Autor zebrał swoją wiedzę, obserwując najlepsze metody treningu wykonywanego bez żadnego sprzętu przez więźniów. Z czasem, proszony o podzielenie się tymi technikami, został nieformalnym trenerem setek współwięźniów w latach swojego pobytu za kratkami.   Dziś, żyjąc już na wolności, pokazuje te sposoby szerokiemu gronu odbiorców. Metody te nawiązują do treningów z tzw. złotego wieku kulturystyki, które współcześnie zagubiły się w hałaśliwym świecie reklam siłowni, suplementów i wypolerowanego sprzętu. W drugim tomie Paul Wade wychodzi poza opis ćwiczeń na podstawowe grupy mięśni, zajmując się treningiem obszarów drugoplanowych, który jest konieczny do budowy pełnej sprawności siłowej:   • Łańcuch boczny mięśni tułowia (technika flagi) • Mięśnie skośne i poprzeczny brzucha • Siła dłoni i przedramion • Progresywne ćwiczenia na łydki • Nowatorskie podejście do ćwiczeń rozciągających i podnoszących mobilność.   Autor daje też porady na wypadek kontuzji oraz przedstawia swój nieortodoksyjny pogląd na kwestię żywienia. „Minimalistyczne podejście Wade’a do treningu kontrastuje ze złożonością jego systemu i głębokim zrozumieniem tego, jak naprawdę funkcjonuje ciało oraz jak dochodzi się od A do Z w najkrótszym możliwym czasie.” Mark Reifkind, RKC, autor Mastering the Hard Style Kettlebell Swing
KUPUJĘ [0]
Cena: 42,42 zł
Po zaprezentowaniu w poprzednich tomach metod budowy siły i masy mięśniowej Paul Wade przechodzi do kolejnego filaru sprawności ruchowej, jakim jest dynamika ruchu. Sama siła z reguły nie wystarcza w uprawianiu sportu ani w codziennym życiu – trzeba też umieć podbiec, zrobić unik, wyskok, błyskawicznie zmienić kierunek. Umiejętności te wiążą się z treningiem siły eksplozywnej, który – jak w poprzednich książkach tego autora – jest przedstawiony w formie spójnego systemu progresywnych ćwiczeń. Są one ważne w grze w piłkę i w sztukach walki, w snowboardzie, koszykówce, tenisie, biegach przełajowych czy spływach kajakowych.   Wszędzie (zapewne nawet w szachach, bo poprawa ukrwienia mózgu dzięki saltom i tam ma znaczenie). Przedstawione ćwiczenia przyczyniają się do zabezpieczenia ciała przed przypadkowymi urazami oraz służą zachowaniu pełni zdrowia fizycznego na długie lata życia. Poza tym są też wyśmienitymi numerami popisowymi!     • Sprężynka • Salto do przodu i do tyłu • Warianty skoków • Pompki eksplozywne • Wejście siłowe na drążek (muscle up)   „Kalistenika eksplozywna to prawdziwa «mapa skarbów» dla każdego, kto chce przedrzeć się przez ograniczenia swojej sprawności sportowej.” Joe Distefano, Spartan Race, Twórca i dyrektor Spartan SGX Certification oraz autor książki „Paul Wade to nowy potężny głos na scenie fitnessu i sportów siłowych – zdroworozsądkowy, inspirujący i bez owijania w bawełnę. Słuszność jego podejścia do maksymalizacji potencjału ciała (…) została wykazana przez twardych facetów, którzy nie tolerują pustego bajeru. Sprawdzi się również u ciebie – to gwarantowane”. Loren W. Christen, autor książki Jak walczyć z odpornym na ból agresorem
KUPUJĘ [0]
Cena: 30,52 zł
Naprzemienne stosowanie treningu muskulatury i rozciągania mięśni stanowi najlepszą metodę zwiększania siły, mocy oraz zakresu ruchomości mięśniowej. Trenowanie według tych wskazówek pozwala ćwiczącemu poznać anatomię własnego ciała oraz w sposób przemyślany i efektywny wzmacniać te grupy mięśni, które uważa za ważne dla swojej dyscypliny sportowej. Taka metoda treningu pozwala na uniknięcie wszelkich kontuzji wynikających z nieprawidłowo dobranych ćwiczeń.
Cena: 101,92 zł
Skazany na trening – pakiet 3 tomów Kultowy podręcznik progresywnego treningu z masą ciała – opracowany w wyjątkowych okolicznościach: przez byłego więźnia z USA, który w latach odosobnienia poznawał tajniki ćwiczeń fizycznych, przekazywanych z pokolenia na pokolenie więźniów, a zakorzenionych w tradycji tzw. złotego wieku kulturystyki. „W pewnym momencie, będąc za kratkami, postawiłem sobie za cel, by wiedzieć o dawnych ćwiczeniach siłowych więcej niż ktokolwiek inny z żyjących. W ciągu lat zgromadziłem całe stosy notatek. Wybrałem najlepsze pomysły i techniki ze wszystkich systemów, które poznałem, by opracować doskonałą formę kalisteniki – metodę, którą można stosować progresywnie w celu zdobycia tytanicznej siły, zwinności i kondycji; metodę, której stosowanie nie jest uzależnione od dostępu do wyrafinowanego sprzętu, która zabiera minimum czasu i jest jak najmniej skomplikowana.” • Tom 1 – podstawy treningu siłowego na bazie progresji sześciu niewyrafinowanych ćwiczeń (pompki, przysiady, wznosy nóg, podciągnięcia itp.), prowadzących do podciągnięć na jednej ręce czy pompek w staniu na rękach… • Tom 2 – trening obszarów drugoplanowych, który jest konieczny do budowy pełnej sprawności siłowej, m.in. łańcuch boczny mięśni tułowia, mięśnie skośne i poprzeczny brzucha, siła dłoni i przedramion, łydki, postępowanie w razie kontuzji. • Tom 3 – kalistenika eksplozywna, czyli umiejętność poruszania swoim ciałem z szybkością i zwinnością: salto w przód i tył, przerzuty, ćwiczenia na drążku, elementy akrobatyki
Cena: 118,92 zł
Skazany na trening – pakiet 3 tomów Skazany na trening oraz Dziennik ćwiczeń z masą ciała. Kultowy podręcznik progresywnego treningu z masą ciała – opracowany w wyjątkowych okolicznościach: przez byłego więźnia z USA, który w latach odosobnienia poznawał tajniki ćwiczeń fizycznych, przekazywanych z pokolenia na pokolenie więźniów, a zakorzenionych w tradycji tzw. złotego wieku kulturystyki. „W pewnym momencie, będąc za kratkami, postawiłem sobie za cel, by wiedzieć o dawnych ćwiczeniach siłowych więcej niż ktokolwiek inny z żyjących. W ciągu lat zgromadziłem całe stosy notatek. Wybrałem najlepsze pomysły i techniki ze wszystkich systemów, które poznałem, by opracować doskonałą formę kalisteniki – metodę, którą można stosować progresywnie w celu zdobycia tytanicznej siły, zwinności i kondycji; metodę, której stosowanie nie jest uzależnione od dostępu do wyrafinowanego sprzętu, która zabiera minimum czasu i jest jak najmniej skomplikowana.” • Tom 1 – podstawy treningu siłowego na bazie progresji sześciu niewyrafinowanych ćwiczeń (pompki, przysiady, wznosy nóg, podciągnięcia itp.), prowadzących do podciągnięć na jednej ręce czy pompek w staniu na rękach… • Tom 2 – trening obszarów drugoplanowych, który jest konieczny do budowy pełnej sprawności siłowej, m.in. łańcuch boczny mięśni tułowia, mięśnie skośne i poprzeczny brzucha, siła dłoni i przedramion, łydki, postępowanie w razie kontuzji. • Tom 3 – kalistenika eksplozywna, czyli umiejętność poruszania swoim ciałem z szybkością i zwinnością: salto w przód i tył, przerzuty, ćwiczenia na drążku, elementy akrobatyki.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
KONTYNUUJ ZAKUPY
PRZEJDŹ DO KOSZYKA